Service-overeenkomst Een APK voor uw creditmanagement
Sterk creditmanagementbeleid is cruciaal. Daarom nemen we u met een service-overeenkomst bij de hand in het beschermen en maximaliseren van werkkapitaal. Door een helpdesk te zijn en waar nodig onderhouds- en reparatiewerkzaamheden uit te voeren aan bestaand beleid. Onze overeenkomst bestaat uit:
- Een jaarlijks adviesgesprek
- Toegang tot ons seminar
- Telefonisch advies bij debiteurenbeheer
- Behandeling van 5 incassodossiers
"Onze service-overeenkomst heeft rust in mijn hoofd gebracht"
Meer weten? Neem contact op met Martin
Binnen KCF is Martin Kombrink uw eerste aanspreekpunt. Hij staat voor u klaar als u meer wilt weten over onze service-overeenkomst en brengt u graag in contact met onze specialisten.
Analyseren van order to cash-proces Wij lichten alle geldstromen binnen uw bedrijf door!
We helpen om uw bedrijf maximaal financieel voordeel te laten behalen. Omdat we alle processen rond uw geldstromen analyseren en met optimalisatievoorstellen komen om deze efficiënter en doelgerichter voor uw bedrijf te laten werken. Kortere doorlooptijden, procesdigitalisering, teamontwikkeling, hogere productiviteit, lagere kosten. Het kunnen allemaal resultaten zijn van een hoogwaardig creditmanagement-beleid, dat zich door procesoptimalisatie zowel in voor- als tegenspoed uitbetaald.
Blogs Handvatten voor uw dagelijkse praktijk!
Als het om het beschermen en maximaliseren van uw werkkapitaal gaat, delen we graag onze kennis. Met tips, tricks, updates en nieuws geven we u handvatten voor uw dagelijkse creditmanagement-praktijk.
Lees onze blogsEr zijn geen artikelen gepubliceerd.
Contact Mogen we u ook meer kennis, tijd en geld bezorgen?
Bezoek: |
Zwartewaterallee 44-48 8031 DX Zwolle Plan uw route » |
---|---|
Bel: | +31 (0)38 - 385 18 60 |
Mail: | info@kcf.nl |
Volg: |
Nieuwsbrief Ontvang tips, tricks, updates en nieuws
Laat u elk kwartaal informeren over het beschermen en maximaliseren van uw werkkapitaal.